GB Racing

Είμαστε επίσημοι και αποκλειστικοί αντιπρόσωποι στην Ελλάδα για τη GBRacing. 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

Η GBRacing προσφέρει μια ενιαία υπηρεσία: σχεδιασμό in-house, ανάπτυξη, πρωτότυποποίηση και παραγωγή εξαρτημάτων αγωνιστικών προδιαγραφών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Έχει στηρίξει πάνω από 70 αναβάτες στο BSB, στις αγωνιστικές σεζόν 2008 και 2009.

Η εμπειρία της GBRacing και το προηγμένο 3D CAD λογισμικό, της δίνει τη δυνατότητα να δημιουργεί πρωτότυπα σχέδια, αξιοποιώντας το πιο προηγμένο εργοστάσιο σήμερα σε μηχανολογικά υλικά και μορφοποίηση Injection Moulding.

Δουλεύοντας σε στενή συνεργασία με τις αγωνιστικές ομάδες, αναπτύσσει την επόμενη γενιά αγωνιστικών προϊόντων από την αρχική σύλληψη, σχεδιασμό 3D, κατασκευή πρωτοτύπων, εργαλείων, κατασκευής μέχρι και την τελική δοκιμή.

Η βασική γκάμα των προϊόντων της είναι η δευτερογενής κάλυψη του κινητήρα.  Αυτά τα μοναδικά προϊόντα ενισχύουν την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, παράλληλα με την προσθήκη επιπλέον προστασίας στα κάρτερ του κινητήρα που είναι πιθανό να έρθουν σε επαφή με το έδαφος. Αυτό μειώνει σημαντικά την πιθανότητα της διαρροής λαδιού από πιθανό ατύχημα.
Κατασκευάζει επίσης Ολισθητήρες Πλαίσιου / Μανιτάρια, Βάσεις για Paddock Stand και Κάτω Προστατευτικά αλυσίδας.
Η γκάμα των προϊόντων της GBRacing είναι συνεχώς αναπτυσσόμενη.

Η GBRacing είναι υπερήφανη χορηγός του Ross Walter κατά τη διάρκεια του πρωτάθληματος BSB Supersport το 2009.

Εγκρίθηκε από τo MCRCB, FFM και πρωταθλήματα άλλων χωρών.
Έτρεξε στο BSB, World SBK, και πολλά άλλα πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο.

 


Δευτερογενής Προστασία Κινητήρα

  • Εγκρίθηκε από τo MCRCB, FFM και πρωταθλήματα άλλων χωρών.
  • Έτρεξε στο BSB, World SBK, και πολλά άλλα πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο.

Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που εκκρεμεί.

Τα δευτερογενή καλλύματα κινητήρα GBRacing είναι κατασκευασμένο από LGFN 60. Το μηχανολόγικό υλικό LGFN 60 είναι 60% LONG GLASS fibre nylon 6.6 High Impact (Υψηλής Αντοχής), μειωμένης φθοράς, οι οποίες έχουν διαμορφωθεί με διαδικασία Injection Moulding. Εκτενής έρευνα, δοκιμές και ανάπτυξη, επέτρεψε στην GBRacing να δημιουργήσει μια μοναδική γκάμα προϊόντων υψηλής ποιότητας.

Η διαδικασία αυτή προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στο σχεδιασμό, επιτρέποντας σε μεγάλο βαθμό τη μείωση του κόστους, σε σύγκριση με παρόμοιες ίνες άνθρακα / Kevlar & Billet αλουμινίου.

Όλα τα προϊόντα βιδώνονται πάνω ακριβώς από το υπάρχον καπάκι του κινητήρα, απλοποιώντας τη συναρμολόγηση, αναιρώντας την ανάγκη χρησιμοποίησης κόλλας που θα προσέδιδε δυσκολία πιο ύστερα ως προς την αφάιρεση.

Χρησιμοποιώντας την διαδικασία Injection στη κατασκευή, η GBRacing είναι σε θέση να σχεδιάσει με βέλτιστη αισθητική, ενισχύοντας τη συνολική εμφάνιση του καλλύματος του κινητήρα της μοτοσυκλέτας.

Εκτός από την κατασκευή δευτερογεννών καλλυμάτων κινητήρα για τους stock κινητήρες, η GBRacing επίσης κατασκευαζει ορισμένα καλλύματα για το εργοστάσιακο Factory Kit, που συνήθως χρησιμοποιούνται για την κατηγορία Superbikes.

Ολισθητήρες Πλαισίου / Μανιτάρια

Οι Ολισθητήρες Πλαισίου GBRacing είναι αρκετά διαφορετικοί από τα υπάρχοντα προστατευτικά πλαίσιου / μανιτάρια.

Χρησιμοποιούμε αποκλειστικά υλικά κατασκευών με υψηλή ποιότητα και μορφοποίηση Injection Moulding, επιλεγμένα για την τεράστια αντοχή στην κρούση.

Η πλειοψηφία των προστατευτικών πλαισίου ανταγωνιστικών εταιριών, κατασκευάζονται από υλικά διέλασης, όπως Delrin, Nylon κλπ. Τα υλικά αυτά στη συνέχεια μορφοποιούνται με CNC σε διάφορα σχήματα. Η επιλογή των υλικών που χρησιμοποιούνται μπορεί πράγματι να είναι σωστή για τις ιδιότητές της κατόπιν κατεργασίας, αλλά δεν είναι απαραίτητα η καλύτερη για τις συγκεκριμένες εφαρμογές.

Χρησιμοποιώντας τη διαδικασία Injection Moulding, τα προστατευτικά πλαισίου της GBRacing έχουν σχεδιαστεί με μεταβλητά τμήματα τοιχωμάτων και αρθρώσεων παραμόρφωσης. Έχουν μια εσωτερική, θωρακισμένη σωλήνοειδή δομή, απ’όπου διέρχεται η βίδα στερέωσης. Αυτό επιτρέπει στο 2 μερές καλούπι να ενωθεί, χωρίς την ακαμψία μιας στερεής κατασκευής. Αυτά τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά τελικά επιτρέπουν μεγαλύτερη απορρόφηση κρούσης και στρέβλωσης στο εσωτερικό του ίδιου του προστατευτικού. Αυτό συντελλεί σε μια γενική μείωση των πραγματικών δυνάμεων κρούσης που μεταδίδονται στα σημεία προσαρμογής του κινητήρα.

Η GBRacing χρησιμοποιεί βίδες από ανοξείδωτο χάλυβα Α2 υψηλής ποιότητας ή Κράμα τιτανίου Ti-6Al V4.  Η δύναμη και η πλαστικότητα είναι μέγιστης σημασίας για την επιλογή των βαθμών αυτών. Τεχνικές πληροφορίες στην υποενότητα Μηχανολογία.

Τα προστατευτικά πλαίσιου της GBRacing είναι είναι γενικά κατά 25% μικρότερα σε μήκος από τα περισσότερα άλλα παρόμοια προϊόντα.  Με τη συνεργασία πολλών κορυφαίων ομάδων Superbike, η GBRacing κατάλαβε ότι χρησιμοποιώντας μακρύτερα προστατευτικά πλαισίου, καθιστά πιο πιθανό να αυξηθούν οι δυνάμεις της μόχλευσης κατά την πρόσκρουση, και σε ορισμένες περιπτώσεις επίσης να αυξηθούν πολύ οι πιθανότητες αναποδογυρίσματος της μοτοσυκλέτας.

 


Βάσεις για Paddock Stand

Οι βάσεις για Paddock-Stand είναι μορφοποιημένες με Injection Moulding και σχεδιασμένες για διπλή χρήση ως πίσω προστατευτικά ψαλιδιού,  για τη μείωση των ζημιών στην περιοχή του άξονα του τροχού, και τα σημεία ανύψωσης στο paddock stand.

Διαθέσιμες σε 6mm & 8mm Ανοξείδωτο Ατσάλι Α2.
Το μηχανολόγικό υλικό είναι LGFN 60 (60% LONG GLASS fibre nylon 6.6 High Impact (Υψηλής Αντοχής), Μειωμένης φθοράς, οι οποίες έχουν μορφοποιούνται με Injection Moulding).

Κάτω Προστατευτικά Αλυσίδας

Κάτω προφυλακτήρες αλυσίδας, διαθέσιμοι για την Triumph 675 / Street Triple και όλα τα επίπεδα παρόμοια ψαλίδια από Suzuki, Honda, Kawasaki, KTM.
Κατασκευάζονται από το μηχανολόγικό υλικό LGFN 60 (60% LONG GLASS fibre nylon 6.6 High Impact (Υψηλής Αντοχής), Μειωμένης φθοράς, οι οποίες έχουν μορφοποιούνται με Injection Moulding).

Μηχανολογικά Υλικά Injection Moulding

Η GBRacing συνιστά τη χρήση LGFN60 σε όλη την γκάμα των προϊόντων της. (LONG νάυλον ίνες γυαλιού 6,6) . Στην εικόνα μπορούμε να σύγκρινουμε τους μικρότερους σβώλους στο κοντό δοχείο (ινώδες νάιλον) που είναι 4 έως 5 φορές μικρότεροι από ότι τα μεγαλύτερα σφαιρίδια LGFN60 (LONG GLASS fibred νάιλον). Η ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιέιται είανι το LGFN 60%.

Μετά την επεξεργασία, το LGFN60 είναι 10-20 φορές μεγαλύτερο σε μήκος από τις συμβατικές κοντές ίνες γυαλιού, παρέχοντας:

  • Μεγαλύτερη από 100% βελτιωμένη αντοχή στην κρούση σε οποιαδήποτε θερμοκρασία, καθώς και υψηλή ακαμψία
  • Εξαιρετική απόδοση κόπωσης
  • Χαμηλό warp και καλή σταθερότητα διαστάσεων.
Οι μακρές ίνες απορροφούν περισσότερη ενέργεια πριν και μετά την εμφάνιση ρωγμής. Οι ρωγμές περιορίζονται γύρω από μόνο τις άκρες των ινών, με αποτέλεσμα τον περιορισμό της περιοχής του σπασίματος. Η διαδικασία μορφοποίησης με Injection Moulding προσφέρει επιπλέον δύναμη και ευελιξία σε σύγκριση με τα συμβατικά επεξεργασμένα πλαστικά.

Οι ενώσεις LGFN 6,6 δεν χρησιμοποιούνται μόνο λόγω της εξαιρετικής αντοχής στην κρούση, αλλά είναι επίσης ικανοποιούν την ανάγκη για ένα ελαφρύ αλλά ανθεκτικό χυτό υλικό ικανό να αντικαταστήσει τα μετάλλα.

Προσφέρουν μια εξαιρετικά αποδοτική εναλλακτική λύση σε προϊόντα ινών άνθρακα (carbon-fibre). Η σημερινή παγκόσμια έλλειψη σε ίνες άνθρακα έχει ως αποτέλεσμα το πολύ υψηλό κόστος των πρώτων υλών, και τα προϊόντα από ίνες άνθρακα είναι εξαιρετικά υψηλού κόστους σε εργατικό δυναμικό για την παραγωγή.

 

Η επιλογή των μηχανολογικών υλικών της GBRacing βασιζεται στην εμπειρία της και τα στατιστικά στοιχεία του γραφήματος, όπως φαίνεται παρακάτω:

Type/Grade

Material

Tensile Strength (MPa)

Impact Strength, Izod notched (J/m)

Acetal Base Resin

Delrin / Acetal

60

80

Acetal 30%

Delrin/Acetal Short Glass Fibre 30%

110

72

ABS Base Resin

Acrylonitrile Butadiene Styrene

46

267

ABS 30%

ABS Short Glass Fibre 30%

97

64

SGFN 30%

Nylon 6.6 Short Glass Fibre 30%

159

80

SGFN 60%

Nylon 6.6 Short Glass Fibre 60%

207

139

CFN 60%

Nylon 6.6 CARBON FIBRE 60%

221

69

LGFN 60%

Nylon 6.6 LONG GLASS FIBRE 60%

276

481

 


Προδιαγραφές Βίδας

Η αποδεδειγμένη επιλογή Βίδας για τα προστατευτικά πλασίου είναι ανοξείδωτος χάλυβας Α2, ένα υλικό επιλεγμένο για την ελαστικότητά του, επιτρέποντας τη βίδα να κάμψει εάν είναι απαραίτητο.

Για τα δευτερογενή καλύματα κινητήρα, τα Socket Cap μπουλόνια είναι ανοξείδωτο ατσάλι Α2 και οι Εξάγωνες Hex Head βίδες (άλεν) είναι χάλυβας Class 12,9, που επελέγει για την αποδεδειγμένη αντοχή και αντοχή σε εφελκυσμό. Με τα μπουλόνια χάλυβα 12,9, η GBRacing προσθέτει μια ξεχωριστή διαδικασία αφαίρεσης της ευθραυστότητας, μετά την επένδυση. Αυτό γίνεται για τη μείωση της διάτμησης.  Τα μπουλόνια χάλυβα 12,9, δακτύλιοι και παξιμάδια κλειδώματος παρέχονται με επικάλλυψη Bright Zinc Plate (BZP). Οι βίδες ανοξείδωτου χάλυβα Α2 παρέχονται σε ένα γυαλιστερό φινίρισμα.

Βίδες Τιτανίου είναι επίσης διαθέσιμες για όλα τα προϊόντα της GBRacing κατόπιν παραγγελίας.

Property Class

Material/
treatment

Nominal Tensile Strength
(N/mm2)

4.6, 4.8

Carbon Steel

400

A2

Austenitic Stainless Steel

579

8.8

Carbon Steel quenched & tempered

800

6AL-4V

Titanium Grade 5d

900

10.9

Alloyed Steel quenched & tempered

1000

12.9

Alloyed Steel quenched & tempered

1200

 

 

 

Εργαλεία

Το κόστος εργαλείων του ενέσιμου καλουπιού (Injection Mould) της GBRacing είναι από τα χαμηλότερα στον κλάδο.

Η GBRacing είναι σε θέση να το επιτύχει αυτό με συνεχείς επενδύσεις σε κοινά έργα, έτσι ώστε όταν τα νέα προϊόντα είναι έτοιμα για εξοπλισμό πρέπει μόνο να το εξοπλίσει την κοιλότητα, τον πυρήνα και τις πλάκες εκτίναξης. Αυτό δεν μειώνει μόνο το κόστος των εργαλείων, αλλά επίσης επιταχύνει σημαντικά την παραγωγή.

Γρήγορη Προτυποποίηση

Η Γρήγορη Προτυποποίηση είναι το κλειδί για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη των προϊόντων.

Αξιοποιώντας ένα 3D σύστημά της με αρχεία CAD, η GBRacing είναι σε θέση να προμηθεύσει πρωτότυπα προϊόντα σε πολλά διαφορετικά υλικά. Ανάλογα με το τι πρέπει να επιτευχθεί, μπορεί να παράγει σχεδόν ισοδύναμα με τα πραγματικά Injection Moulded προϊόντα, τα οποία κυμαίνονται από απλώς μια καλαίσθητη εμφάνιση, μέχρι πρωτότυπα που είναι πλήρως λειτουργικά.

Οι υπηρεσίες που προσφέρει είναι:
  • Stereolithography (SLA)
  • Vacuum Casting
  • Selective Laser Sintering (SLS)
  • Rapid Cast Metals
  • Direct Metal Laser Sintering (DMLS)
  • Micro Moulding
  • Blow Moulding

Facebook